söndag 27 april 2014

Saker som Pinterest lärt mig.

Inspirationsbilder som jag har samlat på Pinterest

Jag älskar att samla inspiration i olika mood boards på Pinterest. Om du vill komma fram till vilken stil och vilka kläder du gillar så är Pinterest ett jättebra verktyg. Det är bara att "pinna" bilder som man gillar utan att tänka speciellt mycket, och sedan kan man kolla på sina mood boards för att försöka komma fram till gemensamma nämnare hos det bilder man "pinnat".

Efter att jag börjat använda Pinterest har jag lärt mig följande:
  • Jag gillar randiga toppar.
  • Tighta jeans är den underdel jag föredrar.
  • Jag väljer u-ringningar framför v-ringningar. 
  • De flesta bilderna har en siluett med en tajt underdel och en tajt eller en oversize överdel.
  • Jag gillar ballerinaskor och ridstövlar 
  • Jag älskar sjalar (det visste jag visserligen redan)
  • Jag gillar Lauren Conrads stil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar