fredag 18 april 2014

Mina accessoarer

Mina halsband och sjalar

En av anledningarna till att jag valde Unfancys definition av en kapselgarderob var för att hon inte räknar med accessoarer i sina 37 plagg. Om man väljer att följa Project 333 ingår dock accessoarer i de 33 utvalda plaggen. Jag älskar mina sjalar och hade aldrig kunnat begränsa mig till bara en eller två. Därför passar Unfancys definition mig bättre.

Halsband och sjalar är de accessoarer jag använder mest. Jag brukade ha örhängen förut (små pärlor eller "studs") men eftersom min ettåring är väldigt förtjust i att försöka dra ur örhängen så använder jag dem väldigt sällan nu för tiden.

En sjal kan verkligen förändra en annars ganska trist outfit. Mina sjalar får gärna vara stoooora. Just nu är min favoritsjal den vinröda med stjärnor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar