söndag 20 april 2014

Min garderob





För bara några veckor sedan var min garderob så full med kläder att det knappt gick att få tillbaka galgarna efter att man tagit ut något plagg. Efter min skoningslösa rensning är det mycket luftigare och jag känner mig lätt som en fjäder inombords när jag tittar in i min garderob! :)

Jag och min man delar på vår garderob. Det är en vit dubbelgarderob med skjutdörrar (Pax från IKEA). Jag har ena sidan och min man har den andra. På galgarna har jag mina överdelar och klänningar. I den översta trådbacken har jag koftor, jeans, leggings och kjolar. I trådback nummer två har jag handväskor, bälten och sjalar. Den nedersta trådbacken var tom när jag tog fotona, men där har jag mina låga skor. Bredvid garderoben har vi en vit byrå där jag förvarar underkläder, strumpor och liknande samt träningskläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar